۶ پاسخ

یه چای خوشمزه و بهشتی🥰

یه پودر شبیه همون پودر نسکافه یا کاپوچینو.. ما گهگاهی عصرا یه فنجون میخوریم

ترکیب چای وشیر

برا هیچی خوب نیست تازه کم خونی هم میارع

شیر چای و ادویه های خاص

برای چیزی خوب نیست خاصیت خاصی نداره طبعش گرمه

سوال های مرتبط