بچه ام چهار ماهه است و مصرف انواع تنقلات و شیرینی و کیک و بیسکوییت و فست و فود و نوشابه و انواع سس رو حذف کردم خیلی خوب وزنم داره میره پایین. البته من از سر اجبار این رژیم رو گرفتم چون پسرم حساسیت به پروتئین گاوی داره دکتر گفته اینا رو نباید بخورم ولی شما هم اینا رو رعایت کن حتما وزن کم می کنی. هر وقت دلت چیزی خواست بخوری میوه و آجیل بخور.
عزیزم الان اگه بچت شیر خودتو میخوره بی خیال رژیم اینا شو بزار بچتو از شیر بگیری بعد سعی کن خوتو وزن نکنی جلو آینه نرو اگه شوهرت عیب نمیگیره ازت گناه داره بچت منم خیلی چاق بودم بچم طفلی۶ کاهش بود شیر خودمو میخورد خاک تو سرم رژیم گرفتم رفتم ورزش شیرم کم شد بچم دیگه نخورد کمکم خشک شد بچمو داغون کردم سر اولیم همین شد الان عذاب وجدان ولم نمیکنه همش گریه میکنم که چرا با بچه هام اینطور کردم بعدم برای کم خونیت قرص آهن خارجی بگیر شبی یکی بخور سعی کن فقط شیرینی رو قطع کنی مثلا برو فیله مرغ بگیر هروقت گشتن شد بخور سریع هم درست میشه هل هوله راهم روز به روز کم کن
بیا بغلم که همدردیم 🫂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.