۳ پاسخ

بچه ام چهار ماهه است و مصرف انواع تنقلات و شیرینی و کیک و بیسکوییت و فست و فود و نوشابه و انواع سس رو حذف کردم خیلی خوب وزنم داره میره پایین. البته من از سر اجبار این رژیم رو گرفتم چون پسرم حساسیت به پروتئین گاوی داره دکتر گفته اینا رو نباید بخورم ولی شما هم اینا رو رعایت کن حتما وزن کم می کنی. هر وقت دلت چیزی خواست بخوری میوه و آجیل بخور.

عزیزم الان اگه بچت شیر خودتو میخوره بی خیال رژیم اینا شو بزار بچتو از شیر بگیری بعد سعی کن خوتو وزن نکنی جلو آینه نرو اگه شوهرت عیب نمیگیره ازت گناه داره بچت منم خیلی چاق بودم بچم طفلی۶ کاهش بود شیر خودمو می‌خورد خاک تو سرم رژیم گرفتم رفتم ورزش شیرم کم شد بچم دیگه نخورد کمکم خشک شد بچمو داغون کردم سر اولیم همین شد الان عذاب وجدان ولم نمیکنه همش گریه میکنم که چرا با بچه هام اینطور کردم بعدم برای کم خونیت قرص آهن خارجی بگیر شبی یکی بخور سعی کن فقط شیرینی رو قطع کنی مثلا برو فیله مرغ بگیر هروقت گشتن شد بخور سریع هم درست میشه هل هوله راهم روز به روز کم کن

بیا بغلم که همدردیم 🫂

سوال های مرتبط

مامان xxxxx مامان xxxxx ۶ سالگی
تب فرزند پروری استامینوفن


سلام خانوما امروز میخواستم پسرمو راهی کنم ک با سرویسش بره دم در بودم خانم دوست شوهرم اومد رد بشه اومد بهم گفت قبلا خوب بودی لاغر شدی . گفتم آره یکم وزن کم کردم . بعد میگه نه یکم نیس زیادی کم کردی. (اینو بگم من قبلا وزنم ۱۶۴ بود بهداشت بم گفته ۴ کیلو اضافه کردی الان خوبی ولی مراقب باش وزنت نره بالا. بعد من غذامون کم کردم ک مثلا وزنم ثابت باشه و اضافه نشه ، اینقد استرس اضافه وزنو داشتم ک چاق نشم ، چند کیلو کم کردم) . وقتی ازش نظر نخواستم چ لزومی داره ک بگه من واقعا اینجور آدما رو نمی‌فهمم. درسته خودم میدونم لاغر شدم یکم ولی این تو حرف زدنش اغراق هم میکرد . به نظرتون قصدش ناراحت کردنم بوده . یا همین طوری گفته و قصدی نداشته؟؟ من خودم هیچ وقت راجب به کسی تا ازم نخواد نظر نمیدم . دوس دارم بقیه هم مث خودم رفتار کنن باهام ولی همیشه اینجور آدما پیدا میشن . دست پسرش مشکل داره بخدا یک بار هم نشد بپرسم مشکلش چیه با این که دلم میخواست بدونم ولی نپرسیدم یا اصلا توجه نمیکردم بهش ک ناراحت نشه . بعد این هی میپرسه چرا کم کردی خودت خواستی و فلان؟؟؟؟ شما همچین کسایی برخورد کردین تا حالا؟؟؟ یه حسی بهم میگه میخواسته حالتو بگیره بعد میگم نه شاید از رو دلسوزی گفته؟؟؟؟ میدونم نباید مهم باشه نظرش .ولی خب حرف زدنش یه انرژی منفی میده به آدم



تب فرزند پروری استامینوفن

بچه بروفن فرزند پروری

تب فرزند پروری استامینوفن