سلام مامانا رفلاکس چیه؟

۲ پاسخ

اخه بچم از بینی و دهنش استفراغ میکنه میترسم چیزیش بشه

شیر برمیگرده توی دهنش بالا میاره
هر از گاهی انگار یه چیزی توی دهنش میجوعه

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان رهام و روشا مامان رهام و روشا ۸ ماهگی
مامان ماهان🌙لنا⭐️ مامان ماهان🌙لنا⭐️ ۱۰ ماهگی
مامان دلین مامان دلین ۶ ماهگی