عزیرم من اینو ۴ روزه دارم به پسرم میدم از این رو به اون رو شده واسه هرچیزی دهن باز میکنه .امتحان کن شماهم .من خیلی خیلی راضی بودم .
اشتها اور بدترش میکنه بیشتر گرسنه میشه نمیتونه بخوره .رفلاکس نداره؟ دهنش افت با برفک نزده گلودرد یا گوش درد ندارره؟
اگه از گشنگی گریه میکنه و غذا نمیخوره حتما یه چیزیش هست ببرش دکتر ممکنه ریفلاکس داشته باشه و معده اش ترش کنه
اگه از گشنگی گریه میکنه ی شاید ی جایش درد میکنه
من دکتر ب پسرم لیکو زینک داد عالی بود
شاید گلوش درد میکنه دکتر ببر نمیتونه بخوره
مولتی میدم بنظرم اشتهااور
کوالی فول و نئوزینک خوبن
من اشتها آور خارجی برا پسرم گرفتم امگا ۳ نوردیک واقعا نتیجه گرفتم ولی مزش خیلی بده مجبورم با آب یا آب پرتقال قاطیش کنم و بدم ولی بازم بو داره اگه بهش بدم صورتش باید با صابون بشورم تا بوش بره
شاید جایش درده
برا اشتها زینک بگیر
قطره کوالی فول هم بهش بده
عزیزم باید ببریش پیش پزشک
من وانا زینک میدم و مولتی کیدیکر
خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.