۳ پاسخ

من وقتی درست میکنم مهشرررررررره هیچی ازش نمیمونه تازه شوهرم میگ فردا ام درست کن

پیاز نگینی خرد کن سرخ کن
دوتا سینه مرغ بزار ابپز بشه درش بیار ریش ریش کن و یه تفتی بهش بده
هویچ رنده کن یه تفتی بهش بده
بعدش ک هویچ و پیاز و سینه مرغ رو همرو جدا جدا تفت داره همرو باهم قاطی کن و ادویه جات بزن بهشون
حالا برنجت و ک ابکش کردی بریز تو قابلمه و اون موادت رو قاطیش کن و کامل با برنج قاطیش کن و بعدش درش رو ببند بزار برنج دم بکشه

من پیاز هارا خلالی میکنم با هویچ های رنده سرخ میکنم با ادویه زرشک خلال هرچی داری سلیقه هست مرغ هم ریش ریش میکنم زعفران میزنم و برنج را ابکش و دم میکشه تهدیگ هم سیب زمینی میزنم

سوال های مرتبط