۵ پاسخ

عزیزمم حتما کارشناس تغذیه برو سر خود رژیم گرفتن خیلی سختهه و اذیت میشی منم سرخود گرفتم واقعا عذاب کشیدم

مرغ.عدسی.املت
چیزایی ک پروتئین دارن ولی تعداد نونم باید ب اندازه باشه بیشتر نباشه🥴
انشالله هیییییچکی دچارش نشه🤦‍♀️

خرما هم قندش خیلی بالاست، مصرفش رو محدود کن عزیزم دکتر غددم گفت

من غذاهای معمولیمو میخورم فقط برنج کمتر و پروتئین بیشتر و نون سنگک میخورم

با نون سنگگ یا نون سبوس دار برنج کم میتونی رژیم بگیری

سوال های مرتبط