عزیزمم حتما کارشناس تغذیه برو سر خود رژیم گرفتن خیلی سختهه و اذیت میشی منم سرخود گرفتم واقعا عذاب کشیدم
مرغ.عدسی.املت
چیزایی ک پروتئین دارن ولی تعداد نونم باید ب اندازه باشه بیشتر نباشه🥴
انشالله هیییییچکی دچارش نشه🤦♀️
خرما هم قندش خیلی بالاست، مصرفش رو محدود کن عزیزم دکتر غددم گفت
من غذاهای معمولیمو میخورم فقط برنج کمتر و پروتئین بیشتر و نون سنگک میخورم
با نون سنگگ یا نون سبوس دار برنج کم میتونی رژیم بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.