این چی یعنی تب 😭😭

تصویر
۱۱ پاسخ

نه ۳۷ونبم تبه

نه گلم از 37 به بالا ینی تب
38 شد خدایی نکرده خطرناکه
پاشویش کن با اب ولرم یکمم گلاب بریز تو اب
کف پاشم پیاز بذار
رو پیشونیش دسمال خیس کن با اب ولرم و گلاب بذار انشالله کمتر میشه

نه بابا

ن عزیزم استرس نداشته باش تب نیست ولی خوب مواظبش باش

ن گلم عادیه این ۳۷.۵ ب بالا تبه

ن گلم این دمای طبیعیه
۳۷ و نیم ب بالا تب محسوب میشه

نه چرا تب باشع؟

😊😁نه بابا

نه بابا عادی ترینه

نه بابا😕

بالای ۳۷.۵ تب میشه

سوال های مرتبط

مامان الف{مهوا}💓👶 مامان الف{مهوا}💓👶 ۱ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۷ ماهگی
مامان جوجی ها💖💙 مامان جوجی ها💖💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری