نه ۳۷ونبم تبه
نه گلم از 37 به بالا ینی تب
38 شد خدایی نکرده خطرناکه
پاشویش کن با اب ولرم یکمم گلاب بریز تو اب
کف پاشم پیاز بذار
رو پیشونیش دسمال خیس کن با اب ولرم و گلاب بذار انشالله کمتر میشه
نه بابا
ن عزیزم استرس نداشته باش تب نیست ولی خوب مواظبش باش
ن گلم عادیه این ۳۷.۵ ب بالا تبه
ن گلم این دمای طبیعیه
۳۷ و نیم ب بالا تب محسوب میشه
نه چرا تب باشع؟
😊😁نه بابا
نه بابا عادی ترینه
نه بابا😕
بالای ۳۷.۵ تب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.