۶ پاسخ

اره خوبه بچه از ۲۵۰۰ به بالا دستگاه نمیذارن، بچه قبلی من ۸ ماه بدنیا اومد چون وزنش ۲۵۰۰ بود دستگاه نبردنش، انشاالله

برا منم ۳۲ هفته و ۶ روز ۲۱۰۰ بود دکتر گفت عالیه
زایمانم ۳۹ هفتس

نه عالیه وزنش واسه منم ۲۱۰۰ بود ۳۱ هفته بعد بهم دکتر سونو گفت بچت درسته وزنش تو صدک رسدی ۳۴ هفته اس
پسر اولم ۳۵ هفته و ۴ روز دنیا اومد رفت دستگاه یه هفته

نرماله وزنش عزیزم ولی میتونی چیزایی که وزن میده بهش بخوری، مثل حلیم بستنی حبوبات مرغ کبابی مغزیجات لیدی میل

اوکیه
۲۵۰۰ میشه

منم وزن بچم ۲ بود بنظرم کمه بااینکه‌دکتر گف خوبه

سوال های مرتبط

مامان پناه

پناه مامان پناه پناه هفته سی‌وششم بارداری
مامان مینل مامان مینل ۲ ماهگی