بستگی داره بعضیا میره بعضیا نمیرن ولی شما دگ توی ۳۶ هفته ای بچه کامله
عزیزم چیشد به سلامتی زایمان کردی؟
برو دکتر عزیزم بهت شیاف میده و دارو که حداقل دو هفته دیگه بتونی نگه داری بچه رو
دکتر نرفتی جلوگیری کنی از انقباض ؟
اگه وزن بچه ٢٥٠٠ به بالا باشه و ريه هاش تكميل شده باشن نه دستگاه نميره دوس خودم ٣٦ هفته زاييد وزن بچه ٢٦٠٠ بود فرداش مرخص شد
منم از دیروزه درد کمر دارم نمیدونمواقعا
علایم چی داری ؟طبیعی هستی
ن دختر خاله منم تو این تایم زایمان کرد بخاطر خشک شدن آب دور بچه
نرفت دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.