۸ پاسخ

بستگی داره بعضیا می‌ره بعضیا نمیرن ولی شما دگ توی ۳۶ هفته ای بچه کامله

عزیزم چیشد به سلامتی زایمان کردی؟

برو دکتر عزیزم بهت شیاف میده و دارو که حداقل دو هفته دیگه بتونی نگه داری بچه رو

دکتر نرفتی جلوگیری کنی از انقباض ؟

اگه وزن بچه ٢٥٠٠ به بالا باشه و ريه هاش تكميل شده باشن نه دستگاه نميره دوس خودم ٣٦ هفته زاييد وزن بچه ٢٦٠٠ بود فرداش مرخص شد

منم از دیروزه درد کمر دارم نمیدونم‌واقعا

علایم چی داری ؟طبیعی هستی

ن دختر خاله منم تو این تایم زایمان کرد بخاطر خشک شدن آب دور بچه
نرفت دستگاه

سوال های مرتبط

مامان آریاجوجوممد🐣 مامان آریاجوجوممد🐣 ۸ ماهگی
مامان مینل مامان مینل ۲ ماهگی
مامان پناه

پناه مامان پناه پناه هفته سی‌وششم بارداری