۳ پاسخ

من کلا علاقه به رژ ندارم ،لبم با وازلین یه کوچولو چرب میکنم بعد خط لب رو به کل لبام میزنم خیلی قشنگ میشه

من از وقتی باردار شدم خیلی کم رژ میزنم،چی بشه رژ بزنم،به جالش لبِلو میزنم،هم لبام نرم میمونه هم رنگ داره هم ضررش کمتره

اخه خیلی بستگی ب رنگ پوست و‌لبت داره
من گندمیم‌
صورتی و‌کرم شکلاتی فقط میزنم

سوال های مرتبط

مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی
مامان مهیار🩵 مامان مهیار🩵 ۸ ماهگی