دوستان فشارم بالاست میتونم آبلیمو بخورم

۸ پاسخ

من که سریع فشار و قندم میوفته گاها 🥲

سیر و آبغوره بهتره

آبغوره برای فشارخوبه

ابغوره میدونم پایین میاره

نه ابلیمو بالا میبره
ابغوره بخور

آبغوره فک کنم بهتر باشه

اره‌ابغوره‌هم بخور

در حد یه قاشق فک نکنم ضرر داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان ورجکا مامان مامان ورجکا هفته شانزدهم بارداری
مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۴ ماهگی