نه اصلا عادی میچرخم
منم با اینکه هفتم پایینه ولی بلند میشم میشینم میچرخم
نه جانم
من سر بچه اولم مینشستم تهشم ۳ دور بند ناف دور گردنش بود😐
اره بلند میشم میچرخم
ن چند ثانیه میرم رو پهلو بعد میچرخم ولی ربطی هم نداره
نه همونجور میچرخم
یه کم به کمر میشم بعد مجدد به اون پهلو
یه دفعه نچرخ حالت کمرت رو صاف بزار بعد بچرخ
نه متاسفانه 🤦♀️
نه اول ژاق باز میشم بعد میچرخم به پهلو دیگه
تو خواب ک یادم نیس😂🤦🏻♀️صبام ک بیدار میشم میبینم رو به بالا خوابیدم🥲
من خیلی چرخ میخورم ولی بلند نمیشم
چرخیدن ربطی به بند ناف نداره دکترا میگن
دلت خوشه ها 🤣🤣🤣 توخواب سرمو بزنن هم نمیفهمم
من که عادی می چرخم بعضی شبها که خیلی حالم بده خودم رو خیلی زود به زود میچرخونم
من که اره مست خوابم باشم بلندمیشم میچرخم میخوابم اصلانمیتونم توخواب بچرخم فشارمیاد روشکمم.حوصله ندارم بندناف بچرخه هفته ای یکبار برم سونو مراقبت تاببینن خدایی نکرده محکم ترنشدبندناف و....
آره من از اول تا الان بلند میشم میشینم میچرخم میگن بند ناف دور گردن بچه میپیچه اگر یهو بچرخی
نههههههه
نه اروم میچرخم
ن آروم آروم طاق باز میشم میچرخم
نه یواش میچرخم لاپام بالش میزارم
ن عزیزم اروم میچرخم
نه اروم میچرخم
من از ۳۰هفته ب بعد اره
دکتر به من گفت لزومی نداره بلند شی همون اروم بچرخ
نه اروم ميچرخم
تو خواب ک نه حالیم نمیشع
ولی تو بیداری ارع بلند میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.