۷ پاسخ

اگه عدد سه را بالابزنید یا اویزون کنید تو عکس قشنگتر میشه

کاش برای بادکنک ها استند بادکنک بگیری قشنگتر و شیک تر میشه دیزاینت

خیلی قشنگه دیزاین تولد میزارید ماهم ایده میگیریم

قشنگه مبارک باشه

منم فردا تولد دخترمه

خوبه عزیزم مبارک باشه 😘

قشنگه گلم

سوال های مرتبط

مامان عزیز دل مامان عزیز دل ۳ سالگی
مامان هانا مامان هانا ۳ سالگی