بتا 2500 کم نیست؟؟

۳ پاسخ

من ازمایش بارداریم ۲۴ بود 😐

خییلی عالیه مبارکهه..مال من که شد ۲ چی؟؟از کم هم کمتررررره..😏😏

از نظر من خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ابنبات مامان ابنبات هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دانیال مامان دانیال هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوهام مامان دوقلوهام قصد بارداری
مامان مهدی یار💙🧢 مامان مهدی یار💙🧢 روزهای ابتدایی تولد
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته دهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری