۴ پاسخ

چ قشنگ

😍😍😍من عاشق طبیعتم

خوش به حالت از اول بارداریم دلم میخواست برم طبیعت...
یا خودم حالم ناخوش بود درگیر حالت تهوع و... بودم
یا شوهرم وقت نداشت
تهشم هوا سرد شد
بعدم ماه رمضون
بعدم جنگ.. ـ🚶‍♀️

بوی بهار و،…
خدایا شکر بابت این اب و هوا و طبیعت

سوال های مرتبط

مامان 🩷پرنســـا🩷 مامان 🩷پرنســـا🩷 ۲ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۳ سالگی
مامان پسرام مامان پسرام ۳ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان دریا مامان دریا ۲ سالگی