همه بدنم دردمیگیره مخصوصا نصف شب دستشویی بخام برم ازالان یادش افتادم تن وبدنم میلرزه چقدربده دردبده وپا وواژن
خیلی اوضاع سختیه همه دردی هست آدم نمیدونه ب کدوم فکرکنه
اره رو تخت نرم بخوابی دردش کمتر میشه
آره من خیلی اذیت می شم البته بچه ی من عرضیه خیلی به پهلوها فشار میاره
دردو سوزش🥺
اره یادمه میسوخت پهلوهام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.