۶ پاسخ

همه بدنم دردمیگیره مخصوصا نصف شب دستشویی بخام برم ازالان یادش افتادم تن وبدنم میلرزه چقدربده دردبده وپا وواژن

خیلی اوضاع سختیه همه دردی هست آدم نمیدونه ب کدوم فکرکنه

اره رو تخت نرم بخوابی دردش کمتر میشه

آره من خیلی اذیت می شم البته بچه ی من عرضیه خیلی به پهلوها فشار میاره

دردو سوزش🥺

اره یادمه میسوخت پهلوهام

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا❤️ مامان فاطمه نورا❤️ هفته سی‌ودوم بارداری