خانما من سزارینی هستم و سرکلاژی..منم باید پیاده روی برم؟

۸ پاسخ

نه برعکس ما سزارینا باید استراحت کنیم

سلام من الان تو29هفتم سه روزه هرچی میخورم بالا میارم چکارکنم

نه عزیزم اصلا

نه عزیزم اصلا

نه اصلا

نه بابا

نه دیگه

فک کنم سرکلاژیا باید توو استراحت باشن کلا

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وهفتم بارداری