منکه تازه ۶ هفته فهمیدم باردارم قبلش که سرکار بودم فعالیتمم کم نبود بعدش هم خوردم به جنگ و بیکاری از همون ۷ هفته هرروز یک ساعت پیاده روی دارم اتفاقا حالمم خیلی بهتره اگر بارداریت نرماله اشکال نداره این زن های خارجی از اول مثل چی ورزش میکنن هیچی هم نمیشه فقط کشورهای آسیایی که زناشون تو حاملگی تکون هم نمیخورن وگرنه فعالیت بدنی هیچ وقت بد نیست بازم میگم البته درصورتی که بارداریت نرمال باشه
الان موقعه پیاده روی نیست عزیزم خطرناک
سه ماه اول فقط استراحت
پیاده روی اصن لازم نیس
من که استراحتم
دکتر بهم گفت فعلا نیاز نداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.