خودش خوب میشه بچرو زیاد دارویی نکن من دخترم کبود میشد منم قطره دادمدبهش ولی عادیه تو ماهای اول خودش کم کم میره همه نوزادا دارن من حتی بر رفلاکسشم فقط ی هفتع دارو دادم خودش خوب شد
کامی کالم برا من معجزه بود
من اینفاکول و بی بی کر میدم خداروشکر خوبه
خودت بعد از هر وعده غذاییت عرق نعنا بخور
قرص دایمتکون بخور
کپسول بایوفلورا بخور
اینا تو شیرت ترشح میشه نفخ و کولیکش کمتر میشه
من کاروکولیک میدم خوبه البته شدید نیست کولیکش
Easy cool baby
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.