۶ پاسخ

من دکترم هیچی تقویتی نمیده میگه وقتی همه چیز میخوری نیازی نیست فقط کلسیم و فولیک اسید

منم یه هفته ای میشه نمیخورم حالم بد میشه نمی‌تونم بخورم

از این بعد هر روز بخورم ایرادی نداره؟ ۱۵ روز مونده تا زایمانم دکترم امگا رو میگفت هفته ای ۲ تا بخورم

نه ایرادی نداره منم خیلی وقته نمیخورم

چرا نمیخوری؟؟
واجبه اینا

چرا؟اینارو باید تا وقت زایمان استفاده کردش

سوال های مرتبط

مامان ایلیا و حلما مامان ایلیا و حلما ۱۱ ماهگی
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی