هیچی😂فقط میوه تخمه دوغ ترشی لواشک از غذا متنفرم
من فعلن تو دوران از همه چی بدم میاد هستم😂
جیگر کرانچی تند بایکت سالاد شیرازی
هیچی فقط ویار دارم🥴
کله پاچه🤤
فقط آش دوغ تررررش😂😂
نمیدونم زیاد خوردنش ضرر داره یا نه ولی خیلی دوس دارم
من همش کباب کوبیده وغذاهای مفصل وبرنجی... دوغ وخیار
من هیچی 🫠
یتیمچه 😂😂
من فقط میوه هوس دارم
اولش طالبی و هندوانه میخواستم بعد خوردم هوسم نشست بعد گوجه سبز و گیلاس و هلو زعفرونی
انقدر دلم هلو میخواد که نگو
پیتزا پاستا
زرشک پلو
قیمه
فسنجان
ماکارانی این چیزارو دوس دارم
من قرمه سبزی- دلمه برگ- زرشک پلو ماهی پلو..
آبدوغ خیار😋
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.