مامانا شما چیا هوس می‌کنید
غذا چی هوس میکنین ؟؟

۱۳ پاسخ

هیچی😂فقط میوه تخمه دوغ ترشی لواشک از غذا متنفرم

من فعلن تو دوران از همه چی بدم میاد هستم😂

جیگر کرانچی تند بایکت سالاد شیرازی

هیچی فقط ویار دارم🥴

کله پاچه🤤

فقط آش دوغ تررررش😂😂
نمیدونم زیاد خوردنش ضرر داره یا نه ولی خیلی دوس دارم

من همش کباب کوبیده وغذاهای مفصل وبرنجی... دوغ وخیار

من هیچی 🫠

یتیمچه 😂😂

من فقط میوه هوس دارم
اولش طالبی و هندوانه میخواستم بعد خوردم هوسم نشست بعد گوجه سبز و گیلاس و هلو زعفرونی
انقدر دلم هلو میخواد که نگو

پیتزا پاستا
زرشک پلو
قیمه
فسنجان
ماکارانی این چیزارو دوس دارم

من قرمه سبزی- دلمه برگ- زرشک پلو ماهی پلو..

آبدوغ خیار😋

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری