من نه، چون معدم به نسکافه و کلا کافئین حساسه
از همون روز اولم سریع نسکافه و کاپوچینو بستم به معدم،یبوست نگرفتم
عزیزم درخواست میدی حسابم مسدود شد الکی🥲🌸
سلام عزیزم قدم نوگل هات مبارک.شمادارو خوردی یاژن دوقلو داشتین؟
آلو بخارا رو تویه استکان خیس کن
صبح ناشتا آبشو بخور
قیسی بخور
آب پرتغال بگیر بخور
شیاف گلیسیرین بزار
ن من هرروز نسکافه وکاپوچینو وزیتون کنار غذا خوردم راحت بودم
اگ ملین میخوری ن
البته منم میخورم یبار خوب میشه
باز یبوست میشم
فقط سعی کن شکمت کار کنه که هموروئیدو اینا نگیری خیلی بده کمپوت انجیر صبح ناشتا بخور خیلی خوبه
اره . شربت گل ختمی بخور خیلی خوبه
اره منم همینطور شدم هر چی ام امتحان میکنم فایده نداره .امروز روغن زیتون خوردم ببینم فایده داره
طبیعیه منم شدم
برو شربت لاکتوز بگیر بخور تا شقاق نگرفتی من بیچاره شدم تا خوب شدم
خاکشیر زیاد بخور شربت المینوم ام جی هس اونو بخور
شربت مگنی میلک با آب فراوان قشنگ شکمت نرم میشه
شیاف میزاری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.