مال من ۹۶ بود باوجود این همه رعایت کردن و رژیمو اینا دوباره ازمایش دادم ۱۰۲ بود ولی روزی که ازمایشو دادم خیلی ناراحت و عصبانی بودم ایا امکان داره بخاطر ناراحتی بالا رفته باشه
منم قندم ۹۷ بود دکتر نگفت بالاست ماه بعد ماما بهذاشت بهم گفت بالاست فک کن این یک ماهم نوشابه شیرینی قند شکر نبات همه چی خوردم خدا رحم کنه تازه دو سه روزه لب نمیزنم به شکر و قند
وای اسم شوهرم علیرضا ی لحظه احساس کردم مادر شوهرمی 😂
وای چه خوب چکار کردی اینجوری اومد پایین
اونم مربوط به قنده عزیزم یکی از فاکتورهایی هست که نشون نیده قندبالاست با نه
من ۹۱چیکا کنم بیاد پایین🥺🥺
......
چیکار کردین قندتون اومد پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.