۴ پاسخ

میذارم جو ۵دقیقه ای بپزه بعد ک سرد شد پوره سیب رو بهش اضافه میکنم
یا از اول جو‌رو با خرما میذارم باهم بپزه

من با خرما و سیب درختی درست میکنم

من فقط با خرما و موز درست میکنم خیلی دوست داره

اوتمیل با جو دوسر پرک هست ک موادی ک داخلش میریزی دلبخواهیه
موز و اواکادو
خرما
سیب
گلابی
هلو
انبه
دارچین
با همه اینا میشه درستش کرد

سوال های مرتبط

مامان هانیسا مامان هانیسا ۱ سالگی
مامان آقا آیهان😍 مامان آقا آیهان😍 ۱۰ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۹ ماهگی
مامان Nilmah🌛 مامان Nilmah🌛 ۸ ماهگی