۱۵ پاسخ

من نخوردم بچمم خوبه همه جوره

به جاش قرص امگا ۳ مبخوردی

من یکبارم نخوردم چون بشدت بدم میومد ازماهی 🫤

مامانم فقط سربارداری من ماهی خورده
حالا من بی جون ترین ونازک گوشت ترین بچه اشم
ولی ازلحاظ درسی نسبت به بقیه خواهربرادرهام بهتربودم

اگه تو کم خوردی من اصلا نخوردم

منم کم خوردم

من حتی یبارم نخوردم وزن بچمم خوب بود خداروشکر

من دوس دارم ولی خب زیاد نخوردم شاید پنج الی شش بار …
میگن خوش زخم میشه اکه زیاد بخوری ولی نخوری هم ایرادی نداره ک

امگا۳ که بخورید جبران میشه

من میخورم مرتب ولی خودم نمیتونم درست کنم مامانم یا مادرشوهرم بپزه میخورم
مثلا ماهی ۲ بار ۳ بار
درکنارش دکترم گفت امگا۳ حتما بخور ک جبران شه

من یه بارم نخوردم اصلا سر دخترم هم نخوردم وزنش بالای ۳ کیلو بود

من والا هیچ گونه گوشتی نمیتونم بخورم اذیتم میکنه🥲
مرغ ،ماهی ، گوشت هیچی

من بچه اولم ماهی نمیخوردم چهارکیلو اومد دنیا. اهمیت نده. بهتره بخوری ولی نخوردی هم مهم نیست.

منم ماهی و تخم مرغ بدم میومد خییییلی کم خوردم

منم فقط تو همون ۴ماه ۳بار خوردم
دیگه نخوردم

سوال های مرتبط