کاچی چطور درست میکنن??

۲ پاسخ

۱ استکان فرانسوی آرد بریز یک ربع با حرارت پایین تفت بده رنگ آردت که نخودی شد زردچوبه و نمک خیلی کم بهش بزن
کره رو آنقدر بهش اضافه کن تا موادت رقیق بشه وقتی حباب حباب شد حالا آب ولرم اضافه کن سریع هم بزن تا وقتی که موادت چسبناکه باید آب قاطیش کنی
بعدشم شعله رو زیاد کن درشو بذار تا ته دیگ شه
ما حین خوردن دارچین و شکر میریزیم مثل حلیم

سوال منم هست اگه میشه طرز تهیشو بگین

سوال های مرتبط

اوا کوچولو اوا کوچولو قصد بارداری
مامان شم مامان شم قصد بارداری
مریم مریم قصد بارداری
مهر مادری🙏 مهر مادری🙏 قصد بارداری