کاچی رو چجوری درست میکنید دوستان

۳ پاسخ

منم بلد نیستم
مادرشوهر درست میکرد ینی حالت تهوع میگرفتم🤦🏻‍♀️
ولی خالم یجوری خوشمزه درست میکرد هرچقد میخوردم سیر نمیشدم😋

کاچوی خرما خیلی خوشمزس
آردو تفت بده(برا یه کاسه یک و نیم قاشق آرد ) و کمی زردچوبه بعد روغن زرد حیوانی بعد آب سرد بریز و چنتا خرما بنداز و یکمی پخت با گوشت کوب بزن آروم تا بافت خرما باز بشه و به غلظتی که میخوای برسه .بعد هر چی مثل پودر مغزیجات و دارچین و زنجبیل و زعفران خواستی بریز توش من بعد اینکه یکم سرد شد و کشیدم تو کاسه میریزم روش تا طعمشون قاطی نشن. تو میتونی قاطی کنیشون

آردو تفت بدع آخراش بهش زردچوبع اضافه کن بعد بهش کره یا روغن حیوونی اضافه کن هم بزن بعدم شربتشو اضافه کن و هم بزن یه ربع بیس دقیقع با شعلع کم
قبلشم شربتشو درست کن
آبجوش دارچین هل زنجبیل نبات یا عسل یکمم گلاب و زعفرون فراوون...
توش مغزیجاتم میتونی بریزی

سوال های مرتبط

مامان شم مامان شم قصد بارداری
💙معجزه امام رضا(ع)🩷 💙معجزه امام رضا(ع)🩷 قصد بارداری
مامان هانیه🩷تودلی💙 مامان هانیه🩷تودلی💙 هفته بیست‌وششم بارداری