هیچوقت برای حرف بقیه یا بچه به فکر بچه بعدی نباش
فقطو فقطشرایط روحی جسمی و مادی خودت و بسنج
حتی به شوهرت هم بسنده نکن چون فشار فقط و فقط رو مادره
من دوتا دارم به جای بازی همش باهم دعوا میکنن دائم سر دردم از جیغ و داد و دعواهاشون
دقیقا پسر منم همینه
و پشیمونم ک چرا پشت سرش یکی نیاوردم
چون باهم از اب و گل درمیومدن
ولی الان که پسرم بزرگ شده وقتی فک میکنم تمام مراحلو از اول باید برم میارسم
دخترمنم گاهی وقتا بهونه میگیره ولی خیلی حسودی از طرفی حق داره چون اولین نوه تو خانواده خودم تمام توجه ها سمتش بوده همیشه دوست نداره ب کسی دیگه توجه کنیم خیلی کم پیش میاد از بچه ای خوشش بیاد گاهی وقتا میگه آبجی یا داداش میخوام ولی شرایط فعلا جوری نیست ک ب فکر دومی باشیم
منم دخترم میگه البته قبلا بیشتر خودم خیلی دلم میخواد اما شوهرم ب هیچ وجه راضی نمیشه برا بچه
دختر منم اینجوری میگفت
همش میگفت من تنهام
تو فقط یه نفری
منم دوست داشتم بچه دوم
الان دختر دومم پنج ماهش هست
یه کوچولو حساس شده دخترم
حالا بزرگتر بشه دومی ببینم چجوری هستن با هم
منم بچم دوستداره اما من اصلا به بچه دوم فکرم نمیکنم چه برسه بیارم
الان ک ندارن اینطور میگه فردا ک بچه دوم بیاد ببینه اوضاع از چ خبره میگه چرا بچه آوردی
بچه منم همینو میگه اما دورازجون شما من غلط بکنم ب دیگه ب بچه فکر کنم
دقیقا دختر منم همونه میگه همه داداش دارن فقط من ندارم من تنهایی حوصلم سرمیره برام داداش بیار ولی من اصلااااااااا به هیچ عنوان قصد بچه دوم رو ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.