۲ پاسخ

برنج و میزارم میجوشه ابش خشک شد و برنج له شد شکر اضافه میکنم بعدش شیر و یا عرق هل یا هل اسیاب شده اخرشم گلاب ... شکرم دو برابر پیمانه برنجت شیرهم سه برابر

من برنج نیم دونه رو با اب و نمک میذارم میپزه ابش که یه خورده کم شد شیر اضافه میکنم اگه شیرکم چرب باشه کره میزنم اخر سر دارچین هم یه کم اضافه میکنم

سوال های مرتبط