من همه چی میخورم قند هم تا حالا نداشتم تو بارداری نذار چیزی به دلت بمون
تا الان رعایت نکردم همه چی میخورم آزمایش ندادم نمیدونم دارم یا ن
من تو عید خیلی شیرینی و بستنی خوردم که متاسفانه قندم رفت بالا و دکتر الان برام منع کرد
من چون دوس ندارم نميخورم شيريني
مگه اينكه از اين زبان خشكا هستن مثل ساقه طلايي كويره از اونا ميخورم كلا شيرين نيستن يبار امتحان كن شايد شمام دوس داشتي
تا دلت بخواد میخورم 😂😂
وای منم همه چی میخورم شیرینی و بستنی نمیشه نخورد
سلام والا من همه چی میخورم حتی شیرینی قند بارداری هم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.