۷ پاسخ

من همه چی میخورم قند هم تا حالا نداشتم تو بارداری نذار چیزی به دلت بمون

تا الان رعایت نکردم همه چی میخورم آزمایش ندادم نمیدونم دارم یا ن

من تو عید خیلی شیرینی و بستنی خوردم که متاسفانه قندم رفت بالا و دکتر الان برام منع کرد

من چون دوس ندارم نميخورم شيريني
مگه اينكه از اين زبان خشكا هستن مثل ساقه طلايي كويره از اونا ميخورم كلا شيرين نيستن يبار امتحان كن شايد شمام دوس داشتي

تا دلت بخواد میخورم 😂😂

وای منم همه چی میخورم شیرینی و بستنی نمیشه نخورد

سلام والا من همه چی میخورم حتی شیرینی قند بارداری هم دارم

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان حسین مامان مامان حسین روزهای ابتدایی تولد