۶ پاسخ

بخاطر افت هورمون های بارداریه درست میشی نگران نباش

منم همین بودم اما واقعا فشارم روم بود هم خانواده خودم هم خانواده شوهرم خونمون بودن و همه عصبیم میکردن خودشونم باهم بحث و دعوا جنگ هم که بود نابود شدم میگذره این روزاهم 😢❤️ قوی باش

بخودت اصلا تلقین نکن که افسردگی گرفتم. کاملا طبیعیه منم همین بودم ولی سعی کن حالتو خوب کنی

منم اینجوری بودم فقط گریه میکردم بعد چهلم خوب میشی مخصوصا وقتایی ک مامانم میخاست یه سر بره خونش عین ابربهار گریه میکردم😔😔

آره. سعی کن با اونایی ک صمیمی هستی وقت بگذرونی تا زودتر حالت بهتر شه

طبیعیه نگرن نباس یعی کن روحیتو حفظ کن هنوز خیلی راه داری

سوال های مرتبط