پسر من رفلاکس پنهان داره خر خر میکنه سینش ولی ما از جایی فهمیدیم که کبود میشد نفس نمیکشید بعد نیشگونش میگرفتیم نفس میگرفت حتی سه روز بستری شده بود که تشنجه ولی گفتن فقط رفلاکس پنهان داره
سکسکه زیاد
گیر کردن اب و شیر
اروق های با صدای بلند
یا وقتی میبینی انگار داری یه چیزی میخوره قیافش جمع میشه🫠😂
شیرنخوردن برابچه من ازعلامت رفلاکسش هس
پودرشدم ازنخوردنش
فکر کنم زور زدن و قرمز شدن و اینکه انگار یه چیزی تو دهنشونه میجون، دختر من این علائمو داره، دکترم فقط پدیلاکت داد بهش 🫠
چشاتووو بخورم بچههههههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.