مامانای باردار گل فرنی بدون شکر میشه درست کنم یا بد میشه؟؟؟

۷ پاسخ

سلام 🤚🏼
انلاین شاپ لباس نوزادی
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
میتونی یه سر بزنی
پشیمون نمیشی
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

بدون شکر فک نکنم خوب باشه .

میشه دستورشو بدید منم درست کنم شیره انگور دارم

من با شیره درست میکردم قبلا خوب میشه. ولی بدون هیچ شیرینی ای اصلا میشه داروی گلودرد. مزه نداره.

من دیروز درس کردم روش ی قاشق شیره انگور ریختم

من درست میکنم خوب میشه بعدش روش شیره میریزم میخورم

اره چرا نشه منم از این ببعد میخام درست کنم بخورم برا وزن بچه خوبه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد