۱۱ پاسخ

خیلیی اذیتم منم

نگران خسته منتظر .حس ترکیدن😄

حس ترکیدن دارم ولی نمیاد ک نمیاد این دختر😮‍💨

وای خوشبحالتتتت هفته های اخری من از الان خستم هنوز سیسمونی هم شروع نکردم بخرممم

تا میتونی بخواب ک ارزو میکنی هر روز ک برگردی ب زمان بارداری تا بتونی بخوابی😩

منم 😭😭

چیزی نمونده من اول ۳۸ زاییدم😄😄

ایشالا این مدت باقیمانده برات زود بگذره، اما از آرامش الانت کمال اسفاده رو کن، چون بعدش دیگه راه برگشتی نداری😄

دلشوره دارم همش

منم دیگه بدنم نمیکشه

نگران خسته

سوال های مرتبط