خیلیی اذیتم منم
نگران خسته منتظر .حس ترکیدن😄
حس ترکیدن دارم ولی نمیاد ک نمیاد این دختر😮💨
وای خوشبحالتتتت هفته های اخری من از الان خستم هنوز سیسمونی هم شروع نکردم بخرممم
تا میتونی بخواب ک ارزو میکنی هر روز ک برگردی ب زمان بارداری تا بتونی بخوابی😩
منم 😭😭
چیزی نمونده من اول ۳۸ زاییدم😄😄
ایشالا این مدت باقیمانده برات زود بگذره، اما از آرامش الانت کمال اسفاده رو کن، چون بعدش دیگه راه برگشتی نداری😄
دلشوره دارم همش
منم دیگه بدنم نمیکشه
نگران خسته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.