۲ پاسخ

اره خیلی نفخ دارن من ی شبانه روز میخیسونم بازم خوردم بچم اذیت شد کلا سعی میکنم نخورم یاخیلی کم بخورم تا چهارپنج ماهگی رعایت کن

بله شدیدا باعث نفخ میشه اگه میخوای بخوری ۴۸ ساعت خیس کن بعدشم دایمتیکون بخور

سوال های مرتبط

مامان شهیادوشایلین‌ مامان شهیادوشایلین‌ ۴ ماهگی
مامان وریا مامان وریا ۴ ماهگی
مامان نوتلا🍫پسر🪺🍬 مامان نوتلا🍫پسر🪺🍬 ۶ ماهگی