تاپیک قبلیتو پلک کردی
اگه واقعا به فکر بچه هستی و مظلومنمایی نمیکنی بچه رو نباید بذاری پش مامانت
مامانت بدبخت صبح تا شب برات بچه داری میکنه درحالی که وظیفش نیس تو هم میری پی عشق و خال خودت
تو در برابر بچه ای که خودت به این دنیا دعوتش کردی مسئولی
اگر فکر خوشگذرونی بودی نباید رچه میاوردی
الهی بحق فاطمه زهراجوری دلت شادبشه که خودت ندونی چی شده فقط خداسوپرایزت کنه امیدوارم زندگیت درست بشه بحق فاطمه زهراکه بچت وخودت غمگین نباشین هیچ وقت
متوجه نشدم
ولی دلم برا بچت کباب شد
کلا من خیلی رو بچه کوچیکا حساسم
درست میشه عزیزم 🥺🥲🥲❤️🩹 برنامه ات چی شد با همسرت صحبت کردی ...
خونه مامانت هستین و بچتو اذیت کرده؟
الهی بگردم دلم کباب شد براش
خودت بغلش میکردی آرومش میکردی خوراکی میخریدی
نمیزاشتی به هق هق بیفته
انشالله مشکلت خیلی زود حل بشه وهرچی خیره برات پیش بیاد
آی خدا ریختشو قربون
چجور دلش میاد اذیتش کنه اخه😢
درک میکنم خیلی سخت یعنی گذروندم میتونم درکت کنم انشالله گره ازکارت بازمیشه صبرکن
یعنی جی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.