۳ پاسخ

فک کنم یه مقدار عفونت داری با قرص برطرف میشه

خوبه فقط قارچ داری

درد نداشت ؟من تا حالا ندادم از دردش میترسم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی
مامان آراد🫀🩵 مامان آراد🫀🩵 ۲ سالگی
مامان پارمیس🩷🌱 مامان پارمیس🩷🌱 ۱ سالگی
مامان سلنا مامان سلنا ۱ سالگی
مامان اقا محّمد مامان اقا محّمد ۱ سالگی