حالا الان این گفتی. باز شب اداهاش شروع میشه😂 یعنی نمیشه من ب کسی بگم اوید یکم بهتر شده کمتر نق میزنه. همون شب تا دهنمو صاف نکنه ول نمیکنه
بچه من ک رفته تو ۴ ماه هنوز قطره کولیک میدمش
عزیزم بعضی بچه هادیگه از40روزبه بعددیگه غذااثری روشون نداره من سر پسرم بعد40روزهمه چی خوردم چیزیشم نشد
الانکه دیگه زیاد دلدرد نمیشن
چالشایی که تواین سن داریم ممکنه رفلاکس و آلرژی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.