۱۲ پاسخ

افرین بهت، من که شکمم از باسنم بزرگتر شده، تو نمیره منم تلاش خاصی نمیکنم

واي عاليه خوشبحالتون

عکس گِنِتو میفرسی عزیزم...

پس چرا برا من هیچ جوره تخت نمیشه😔😔

ایول بهت ماشالله❤️✨️

چه گنی پوشیدی

چه گنی استفاده کردی مارک خاصی داره؟

منم لاغر شدم اما هنوز به قبل بارداریم نرسیدم 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

بهت افتخار میکنم😍🤌

نده تو خواهر😛

برا منم همین یه کوچولو مونده

خب رازشو بگو

سوال های مرتبط