تحمل کنی بهتره
نه بخور گلم من خوردم
دکترم گفت 325 ک چیزی نیس 500 خوبه برات من ترسیدم بهس گفتم گفت چیزی نیست
یا برو بهداشت
برو دارو خونه بگو بارداری بهت میده برا سردرد
میشه خورد ولی باید بزاری برای جایی ک دیگه تحمل نداری...
نباید هر چی شد سریع بخوری سعی کن تحمل کنی
یکم اب بخور ببین بهتر نمیشی گاهی کم ابی هم باعث سردرد میشه
اره استامینوفن ساده میتونی بخوری
نه نخور
من سرماخوردم از همین خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.