سردرد دارم اینو میتونم بخورم؟

تصویر
۸ پاسخ

تحمل کنی بهتره

نه بخور گلم من خوردم
دکترم گفت 325 ک چیزی نیس 500 خوبه برات من ترسیدم بهس گفتم گفت چیزی نیست

یا برو بهداشت

برو دارو خونه بگو بارداری بهت میده برا سردرد

میشه خورد ولی باید بزاری برای جایی ک دیگه تحمل نداری...
نباید هر چی شد سریع بخوری سعی کن تحمل کنی
یکم اب بخور ببین بهتر نمیشی گاهی کم ابی هم باعث سردرد میشه

اره استامینوفن ساده میتونی بخوری

نه نخور

من سرماخوردم از همین خوردم

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حامین مامان حامین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان بردیاوهدیه‌ خدا مامان بردیاوهدیه‌ خدا هفته یازدهم بارداری