خانما کی بچه هاتونا تو روروئک گذاشتین؟

۷ پاسخ

خیلی وقته روروئک دیگه از رده خارج شده

من ۵ ماهگی خیلی هم خوبه به نظر من

روروئک خوب نیس اصلا

من کلا نگرفتم براش گفتن برای پاهاش ضرر داره خودشم از ۱۱ ماهگی مستقل راه رفت از هشت ماهگیم کلا گرفت از وسیله ها راه افتاد

من ۵ماهه هست یکم میزارمش دوس داره روروئک رو

نه ماه باید بذاری زود نذار

من پنج ماهگی در حد ده دقیقه در روز میزارم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام🩵 مامان گل پسرام🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان آریاوآراد مامان آریاوآراد ۶ ماهگی