انجیر خیس کن ، ناشتا بخور آبشم بخور
کیوی عالیه
من ک هرچی اب و هندوانه و میوه هرچی میخورم بازم یبوست دارم نمیدونم از قرص اهنمه یا کلا از بارداریه چون هردوتاش دقیقا تو یک زمان اتفاق افتاده یکم شک دارم میترسم از قرصام باشه
ولی شربت لاکسی ژل یا لروکس این برای یبوست بارداری هستش عزیزم بگیر شبی یه قاشق بخور
شربت لاکسی ژل
شیاااف😂با نظر دکتر البته
شیر بخور اسهال میشی انشالله 😅😅
ماست پروبیوتیک با وعده های غذاییت بخور.
کیوی با پوست بخور . کنار غذات حتما سالاد کاهو بزار و بجای سس روش روغن زیتون بریز . آب زیاد مصرف کن . صبح ناشتا یکی دو لیوان آبگرم بخور . توی میان وعده هات قیصی و الو مصرف کن
یه قاشق روغن زیتون بخور بعدش به لیوان اب ولرم از روش برای من فقط این جواب بود
شب انجیر. بنداز تو اب بزار. بمونه
فردا. صبح هم خودشو هم ابشو بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.