خانم ها چند وقته یبوست دارم و خیلی اذیت میشم راهکار چیه؟

۱۰ پاسخ

انجیر خیس کن ، ناشتا بخور آبشم بخور

کیوی عالیه

من ک هرچی اب و هندوانه و میوه هرچی میخورم بازم یبوست دارم نمیدونم از قرص اهنمه یا کلا از بارداریه چون هردوتاش دقیقا تو یک زمان اتفاق افتاده یکم شک دارم میترسم از قرصام باشه
ولی شربت لاکسی ژل یا لروکس این برای یبوست بارداری هستش عزیزم بگیر شبی یه قاشق بخور

شربت لاکسی ژل

شیاااف😂با نظر دکتر البته

شیر بخور اسهال میشی انشالله 😅😅

ماست پروبیوتیک با وعده های غذاییت بخور.

کیوی با پوست بخور . کنار غذات حتما سالاد کاهو بزار و بجای سس روش روغن زیتون بریز . آب زیاد مصرف کن . صبح ناشتا یکی دو لیوان آبگرم بخور . توی میان وعده هات قیصی و الو مصرف کن

یه قاشق روغن زیتون بخور بعدش به لیوان اب ولرم از روش برای من فقط این جواب بود

شب انجیر. بنداز تو اب بزار. بمونه
فردا. صبح هم خودشو هم ابشو بخور

سوال های مرتبط

مامان نیهان کوچولوم🫄 مامان نیهان کوچولوم🫄 روزهای ابتدایی تولد