۵ پاسخ

زودپز تفال هم خیلی عالیه من ۷ساله دارم عالیه

من دارم خیلی راضی هستم ۵ سال پیش از نمایندگی پالادیوم گرفتم الان بالای ۶۰ تومانه با این قیمت به نظرم ارزش نداره چون با مال مامانم که ترکه از نظر کیفیت و کارایی هیچ فرقی نداره مگر اینکه برند برات مهم باشه

خانماااا فقط زود پز برقی بخرید بدون خطر ترکیدگی بیست سی تا کارم میکنه پلو پز هم هست

به نتیجه رسبدی به منم بگو
من کلی بازار رفتم و از نزدیک دیدم همش بی کیفیتن

منم میخوام بخرم
قبلی ترکید
دنبال یکیش هستم گه کم صدا و ایمن باشه

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۲ سالگی
مامان رادمهرتیارا🥰🥰 مامان رادمهرتیارا🥰🥰 ۲ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۲ سالگی