فرزندپروری
کودک
شاغل

تصویر
۱۱ پاسخ

میشه منو راهنمایی کنید واسه ماه های اخر بارداری چ جوری باید مرخصی بگیرم ک تا زایمانم نرم سرکار ؟؟بعدش جزو مرخصی زایمانه ک مدارک رو بارگذاری میکنن تو تامین من،ولی قبلش باید چ کار کرد ک موافقت کنن ؟؟

شغلتون چیه

یه مدت بیمه بیکاری استفاده کن
خیلی از همکارا یکی دو سال اینجوری فاصله گرفتن حقوق هم میگیری

به نظرم استعفا نده بعدا پشیمون میشی

پسر منم شبا گریه میکنه میگه نری سرکار

نمیتونه یه استعلاجی جور کنی؟ مثلا دو سه هفته نری
برای دخترت توضیح بده ، باهاش صحبت کن، برخلاف اون چیزی که فکر میکنیم میفهمن
کتاب هایی اصلا در این مورد هست قکر میکنم اسمش نخ نامرئی یا همچین چیزی باشه تز نشر پرتقال
با مشاور مشورت کن
از تکنیک ذخیره بوسه استفاده کن و …

مرخصی بدون حقوق بگیر
یا استعفا و ترک کار کن از بیمه بیکاری استفاده کن

به خاطر سنشه یه مدت نرو سرکار تا بگذره همون مرخصی بدون حقوق خیلی خوبه ولی به نظرم کلا استعفا نده چون بزرگ میشه و وابستگیش کمتر میشه

عزیزم دخترت بهت احتیاج داره،من از بچگی مادرم میرفت سرکار و الان ازش خیلی دلخورم و باهاش هزار و یک مشکل حل نشده دارم و هیچ خیری از بچگیم ندیدم

من همچین روزهایی رو پیش بینی میکردم و وقتی زایمان کردم از شغل مهمم استعفا دادم

الهی خب اگ میتونی از َشغلت خارج شو

سوال های مرتبط

مامان Aydin مامان Aydin ۲ سالگی
مامان آنیتا🐣 مامان آنیتا🐣 ۲ سالگی
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی ۲ سالگی
مامان آتلیه  پرهام مامان آتلیه پرهام ۲ سالگی
مامان مهیار🧸💙 مامان مهیار🧸💙 ۲ سالگی
مامان قند و نبات مامان قند و نبات ۲ سالگی