۱۰ پاسخ

والا ک ظاهرشم خوبه 😅
ببین اصن نزار شوهرت بخوره حالا که اینطوریه 😂😂

ظاهرش همینجوری میشه دیگه دستت درد نکنه
به شوهرت نده بخوره دلش بسوزه😂

عالیه هنرمند
منم دلم خواست

به به🤤🤤

ولش کن شوهرتو بیا اینجا من چای بذارم باهم بشینیم بخوریم😅😋🤤🫂

قطاب دیگه همینه...خودت فقط بخور بهش نده

شوهرت فقط😅😅

من عاشق قطابم،نوش جان

دستور تهیه اشو بگو

ظاهرش همینه دیگه قطاب تزئین نداره که
نوش جونتون

سوال های مرتبط

مامان هانا گلی 👩🏵❤ مامان هانا گلی 👩🏵❤ ۳ سالگی
مامان مو طلایی✨ مامان مو طلایی✨ ۳ سالگی
مامان قیزیم و اوغلوم مامان قیزیم و اوغلوم ۳ سالگی