شیر خشک نان یا گیگوز؟؟؟

۲ پاسخ

من اپتامیل یک میدم
نزدیکتر به شیر مادر
بچه خوب وزن میگیره
از بقیه شیر خشک ها بهتره

نان یکم سنگین
گیگوز و ببلاک هم نسبتا خوبن
ولی اپتامیل بهتره

دکترم گیگوز نوشت ک ب بچه بدم.اگ دکتر بگه چی بگیری بهتره

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان 💗💞هانا👶❤ مامان 💗💞هانا👶❤ ۱۱ ماهگی
مامان آرتین🧸🩵 مامان آرتین🧸🩵 ۳ ماهگی
مامان ایلمان💙 مامان ایلمان💙 ۱ ماهگی