خانما تا کی نباید ماهی خورد
چه نوع ماهی نباید خورد

۱۵ پاسخ

بخور هفته ای دوبار اندازه کف دست ‌،پرورشی باشه ماهی دریا و رودخونه نخور.

ماهی سالمون میگن خوبه

چرا نخوری؟؟؟ سالمون یا قزل بخور

ماهی جنوب نباید خورد،بخاطر احتمال انباشت جیوه
پرورشی مشکلی نداره

ماهی هایی ک اندازه ی دست هستن بگیر بخور دکتر بمن گفت هرچی دوست داری بخور چون گفتم قزل نمیخورم...البته هفتم بالا تر از شماس فکنم...ماهی بزرگ نخور اصلا

تن ماهی هم نخور

سالمون و قزل خوبه بخور

عزیزم ما که جنوبی هستیم نسل در نسلمون خانم های باردار ماهی میخوردن مگه اتفاقی براشون افتاده اگه اینجور بود همه بچه های جنوب باید مشکل دار باشن بخور عزیزم و لذت ببر

ماهی اتفاقا خیلی خوبه
سالمون و قزل از تو ماهی ها بهتره

ماهی های دریایی نخور
تن ماهی هم نخور
اما قزل وسالمون خیلی برای بچه خوبه

ماهی پرورشی میشه خورد مثل قزل ماهی های دریا چون جیوه دارن خوب نیست

دکتر ب من گفت اگه خیلی ویار کردی هفته دوبار نصف کف دست فقط هم قزل‌آلا پرورشی

من ک اصلا مهم نیست برام ماهی همه جوره میخورم

ماهی قزل با سالمون بخور سایزشون هم خیلی بزرگ نباشه میگن ماهی های خیلی بزرگ جیوه دارن

ماهی شیر خریدم چون دریایی هست میگن نخور

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری