من پسر اولم بخیه بود خیلی سخت بود این یکی رو میخوام به روش حلقه ببرم
من پسر اولم رو حلقه ختنه کردیم خوب بود این یکی رو سنتی اینم که فعلا اوکی بوده تا بخیه هاش بیفته ببینم خوبه یا نه
حلقه سخته
فقط لیزر همون لحظه همه چی تمومه امروز پسرمو مثل داداشش به روش لیزر ختنه کردیم
به نظرم بخیه فقط روز اول اذیته
وای سوال منم هست.پسر بزرگم رو به روش حلقه ختنه کردیم خیلی سخت بود
لیزر عالیه
ازنطر من لیزر همون موقع تموم .نه بخیه دارهدنه پانسمان
بنظرم حلقه .چون پسرم اصلا اذیت نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.