کسی می‌دونه برای اسپرم چی خوبه

۷ پاسخ

سیر.. پیاز.. خرما. گردو. عسل . ژل رویال.

عزیزم همون دارو ها رو بخوره خوب میشه نگران نباش
درکت میکنم
تعداد خیلی زود بالا میره

قرص فرتیل اید عالیه

از عطار پودر خرنوف بگیرید دم کنید همسرتون بخورن اینو یه دکتر زنان بهم گفت کنار دارو ها بخوره خیلی هم خوبه

مشکلش چیه کم تحرکه یا مورفولوژی مشکل داره

اسپرما دیگ لوس شدن تخمکو میبینن قیافه میگیرن😑

تخمک😂😞🛌🏻

سوال های مرتبط

مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی دومی🩷 مامان نی نی دومی🩷 هفته هشتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان آرتا🫀🌱 مامان آرتا🫀🌱 ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان .مهدیه مامان .مهدیه ۵ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامانی آینده مامانی آینده قصد بارداری
مامانی آینده مامانی آینده قصد بارداری