لیدی میل باعث یبوستم میشه؟؟چه طعمش جالبه جز کاکائو؟

۴ پاسخ

بله میشه من بخاطر یبوست و نفخی که از مصرف لیدی میل گرفتم یروز بیمارستان نگهم داشتن ،به هرکسی نمیسازه

موزی یا شیر سرد قاطی کن خیلی خوبه

من طعم توت فرنگی رو دوس داشتم

هر کی بدنش فرق میکنه عزیزم من نمیشم
مال من طعم‌وانیلی ولی دوس ندارم

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻🌙 مامان آیهان👶🏻🌙 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا و هامین مامان هانا و هامین ۱۰ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۱ ماهگی